thanks for be my LUCKYvisitor!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 20, 2010

i'll be there for YOU ~

  CERITERA CINTA~




.....assalamualaikum....

cerita ini.adalah rekaan semata~mata.
tidak berkaitan dengan yang hidup ataupun yang mati. :)

sitinorbaitiroslan. :)
...............................................................



selamat membaca.:)








i'll be there for u.<3 :)


my story start here....
:)

dah lame kot aku merancang nak jumpe die lpas dua tahun.....
aku tanyer pendapat semua orang yang aku nak jumpe die....
ALHAMDULILLAH...!
sumer sokong.......termasuk cikgu2 aku..
aku senyum+sedih+gembira.
berharap dia kembali padaku..aku merancang.....
nak jumpe die lah kononnyer...
HAHAH.......i do it..........
semua dah siap..........tiket pun dah beli....
semua dah siap.....
tinggal tunggu je die datang...
aku xsangke aku boleh pegi sejauh itu hanya semata2 nak pujok dia...dan mintak maaf je.
aku berjaya buang ego aku.
aku sabar......
walaupun aku slalu jgk dapat mesej dari die yang mengatakan die tak jadi datang....
sedih....berbaur marah....
aku pertahankan perasaan itu......aku masih boleh senyum....
tapi aku kalah dengan air mata....dan kisah silam dulu.
kisah silam yang terlalu pahit.
aku bersyukur....
bersyukur sangat2......sebab......aku berjaya berubah....
aku tahu dia menyintaiku...
aku tahu dia menyayangiku...
tapi ego menyelebungi diri......

ego dia membuatkan aku patah hati.
tapi aku bersabar...dan terus bersabar...


ok.....
macamnie.....................aku dgn kak lia dah sampai hotel.
dah siap check in.siap ambik dua bilik.
satu untuk dia.dan satu untuk kami....
tiba2...aku dapat mesej yang dia datang pangkor tapi dia ckp dia tido umah member dia..
aku sedar...aku jumpa dia pun sebab aku menipu...
aku tak mengaku pun yang nak jumpa dia 2 aku..semata2 nak mintak maaf.
aku tahu dia xkan jumpa aku kalau dia tahu aku yang nak jumpa dia....
memang salah aku.......semasa aku tulis blog ni..... aku menagis...
menangis dengan kelakuan dia terhadap aku.
aku datang nak minta maaf....tapi dia.
xapa.......aku masih kuat. :)
masih boleh bernafas.
eh....sambung2.
then aku dgn kak lia pun memutuskan untuk tunggu dia di jetty pangkor.
kami bertolak ke jetty pada pkul 4.30ptg.dan sampai kat jetty lebih kurang pukul 5ptg.
tunggu dan terus tunggu....,,,,....walaupun berkali2.....die mengatakan yang dia xsempat datang.
sebab ferry last pukul 8.30 malam.....
aku sabar.
aku tunggu dekat jetty dari pukul 5 ptg sampaila pkl 10.00 mlam.....
akhirnya.
dia datng naik bot sewa.....
die buat muke slumber~ bila nampak muke aku...
nasib baik die xmarah kan....
sampai je hotel...............
die trus buat tak tahu dgn aku.
aku dgn die turun pegi beli makan mase malam2.kak lia stay kt dalam bilik.....
hanya aku dgn die..ok die diam.
aku je banyak buka mulut.
okay.dah beli semua kan.......aku pegang bag,n makanan....
aku mintak tolong dia pegang air.
die pegangkan.........ok.sume still dalam keadaan baik kan.
dekat2 nak sampai bilik..
dia campak air kat lantai.....
ok......................aku dah mula sedih,.....aku diam.aku xtanya knpa dia buat mcm 2.
aku tunduk kutip .
nak menangis rasanya.........tapi aku diam..simpan air mata aku...

aku masih mampu tersenyum :)

13/11/10

ok.pagi 2 die pegi breakfast dgn aku.kami diam...
langsong xbcakap......pegi tepi pantai.......aku ambil gambar dgn die.....aku senyum..
die dgn ego die...........die buat muka seyes... :)

:) ilove them!

lepas....semua settle.......kami kemas2 barang.
dan bersedia untuk pulang....mule2 aku xmau balik.oleh kerana aku ader final test.
kacau jerh....................sedih......malam 2 die cakap die terima aku balik.
then besok.mase nak balik..die cakap die benci aku plak...
kenape jadi macam ni.air mata aku xberhenti2 turun....
semua masih stabil.
semua masih okay.
semua masih tenang.
sebab kak lia ade............die yang slalu tenangkan hati aku....
die sanggup teman aku jumpe dgn fikri..
kak lia tanya dgn fikri.
xkesian ke kat aku .aku datang dari jauh.....semata2 nak jumpa dia..
satu je jawapan yang keluar dari mulut die.
die ckp TAK.
ya ALLAH..........aku nak menangis bila kak lia cerita balik kt aku.
aku rasa dunia ni nak terbalik dah.
dia call kawan dia........suruh datang ambil dia.
okay.dia pergi tinggalkan aku.tinggalkan aku.......
tanpa belas kasihan.
aku tak tahu nak cakap ape lagi masa 2...
aku hanya mampu menangis macam orang gila.dah memang jadi gila agaknyer kan.

bersabarlah wahai insan yang berduka.
bahagia yang kau nanti akan terbuka di akhirat,
YA.ALLAH.......aku bersykur engkau temukan kami sekali lagi.
aku bersyukur.
ingin aku merayu fikri,ingin aku sujud di kaki kau.
memohon maaf.
tapi aku masih punya harga diri.


thanks kak lia.sebab teman baiti :)

selagi aku masih bernyawa.akan ku pertahankan cinta dihati ini.
kerana cintaku.cinta mati. '

nurbaitiroslan.




No comments:

Post a Comment