thanks for be my LUCKYvisitor!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 7, 2010

Buat Insan Tersayang

Duhai makhluk yang lembut hatinya
Aku tak ada siapapun kecuali Allah di hatiku
Aku ingin menjadi yang halal bagimu
Yang dapat dengan sepenuh hati mengecup keningmu
Sehingga tak ada lagi resah yang menyelimuti  kalbu...
Untuk redakan tiap riak-riak harapan itu
Bukan semata untukku
Tapi juga untuk-Nya…
Kerana ku malu saat merindu-Nya
Ku juga merindumu
Ku berdoa mengharap kepada-Nya
Ternyata juga kerana ku mengharapkanmu


Maafkan aku…
Sungguh, jodoh bukan milikku…
Ketidaksanggupanku saat ini menyisakan sebuah kepasrahan
Ku kan kembali kepada Ar-Rahmaan
Harapan menjadi harapan
Dan biarlah menjadi rahasia tak terungkap sepanjang zaman
Jika ku pun pantas menjemputmu
Maka biarlah Allah yang mengantarkanku padamu
Di saat yang tepat
Dengan proses yang cepat
Namun sungguh pun bila kita tak bertemu
Maka biarkan menjadi kisah sejati
Yang tak akan pernah mati
Ya! tak kan pernah mati



.....................................

ASSALAMMUALAIKUM......
Dulu saya tak hargai apa yang ada.....saya tamak,saya sombong,saya ego,saya tak pernah hargai DIA...saya selalu sakitkan hati dia.......saya selalu lukakan hati dia..saya selalu buat dia terseksa....kenapa?? sebab saya EGO....saya BODOH....sekarang....bila dah hilang ,baru saya sedar apa yang saya lakukan dulu...kamu nak tahu...apa yang dia lakukan dulu:
*DIA selalu belanja saya makn MAC'D  kt BJ.....(turut apa kemahuan saya)!
*DIA naik RAPID dgn saya....(DIA kuli saya)!
*DIA selalu DATE dgn saya waktu rehat..(sayang dia sikit sbb dia ikt kemahuan saya)!
*DIA tak pernah kisah pun apa org kata kt saya...(saya bangga)! 
*DIA selalu SMS saya(saya suka&sayng sikit)
*DIA selalu beli saya LAKSA JANGGUS...(saya bangga)!
*DIA cakap dia sayang saya........
*DIA cakap dia CINTAKAN saya.....

BAITI.....cara awak bercinta...salah 2,dulu awk xpatut buat DIA  mcm 2.....dulu awak xpatut sakitkan hati dia.....bila dah hilang...baru awak sedar kan...baru awak sedih...

SAYA tak tinggal dia untuk org lain....tetapi SAYA ditinggalkan kerana kebodohan diri saya sendiri....

saya sayang tarikh-tarikh ini:
<3 13/02/08
<3 28/04/92

walaupon dah dua tahun dah berlalu...tetapi mcm baru semalam saya jumpa dia...

MAAFKAN saya ZULFIKRI SAID.

         
                       
                 saya tak sampai hati nak mencintai orang lain.......
                 SAYA redho dgn apa yang terjadi..............
                  awak bukan milik saya lagi...............




I LOVE U....


2 jer saya mampu katakan....skarang baru sy nk katakan ker.....
hello baiti....! benda dah berlalu..! sila lupekan dia...
shhhhhhhhhhhhh! tlg jgn ckp mcm 2...aku tahu sekarang apa yang aku buat...aku tahu skrang yg aku hanya bermimpi nk dapat dia balik..
ader org ckp..aku ni gila TALAK..haha...wat ever ok...i dont care.!
aku hanya luahkan apa yang terbuku dalam hati aku jer...
suker hati aku la...aku still lagi nak abadikan dia dalam hati aku.
hidup aku kan..

aku kata aku tetap sayang dia...dia la sampai bila2...
walaupun dia xdapat trima aku...aku tak kisah..
aku sedihh sikit je....tau x knp?? aku sedih sbb aku ni bodoh sgt dulu..
sampai skang aku bodoh.................................
aku tak tahu dgn sape lagi aku nk mengadu...
 SAYA mengaku saya menangis.... saya mengaku saya sedih,,
hati saya pilu sgt.....hati saya xpernah gembira mcm org lain.....saya dah cuba sayang org lain...tapi xblh.....ni mgkin dugaan yang saya dapat atas kelakuan saya dulu...org cakap...(baiti,tak guna kaw ngs lagi....dia xkan balik lagi)saya tahu....saya cuba tahan air mata saya.dua tahun jew saya blh tahan....sekarang hati saya meronta-ronta.....sekarang hati saya tak tenteram....sekarang hati saya rasa pedihhh sangat...saya sabar...saya akan cuba sabar....saya takut.,takut tak sempat mintak maaf dgn dia...
sy tak tahu knpa saya rasa mcm 2....... YA ALLAH...aku redho dgn apa yang kw bagi pada aku..........WHY?? aku tak boleh lupa dia..
kenapa hati aku resah....knp???? saya mahu lupakan dia..saya cuba..
tapi bukan salah saya tak dapat lupakan dia...dah ALLAH tak izin...
apa saya boleh buat...jika fikri benci saya...saya xkisah pun.................ini dah tertulis...dah memang dia benci saya...itu adalah jawapan terbaik  yang saya dapat...jika dia lafazkan itu.hati saya akan berkata"
(ini takdir kamu,kamu kena teruskan hidup)"............^_^




....................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................
........................................................................................................
.........................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................

SITI NORBAITI BINTI ROSLAN





No comments:

Post a Comment